Известие

Collapse
No announcement yet.

Тунинг на 33ка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    За последно ти отговарям,арогантния в повечето случай си ти.Да ти цитирам и как обиждаш колега ли искаш.Приканвам те да помагаш(което и правиш),но понякога и прекаляваш с изтъкването.Това за село не го коментирам.Високата ти култура която демонстрираш с цитиране на гръцката митология контрастира с обидите ти.
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
    Alfa Romeo 33

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от k_valkanov33 Покажи съобщение
      така като чета гледам че колегата иска да сложи чип на карбове?!?!?!Може и аз да бъркам,но 33 1.5 `93 105 коня е с двата карба и че на карбове не се слага чип щото просто няма къде....та въпроса ми е прав ли съм?
      зависи кое определя предварението.
      точка

      Comment


      • #48
        Дали ще се наложи половината форум пак да се настрои негативно към мен?!?

        Comment


        • #49
          Вико, Иво - дайте да не правиме панаири, поне в тоя раздел
          33 16v/MR2 SW20/S3 8L

          Comment


          • #50
            да поясня,на някои "разбиращи" за карбовете

            след една година ходене по мъките стигнахме до следните промени и решения

            бяха изпробвани всички видове модели карбове,36мм,40мм,вебер,марели и стигнахме до извода че най добрия вариант е вебер 36,но с много големи(разпробивани )жиглйори(180) ,горивни,тоест 1,8мм отвор на всеки цилиндър,но нещо с аванса беше зле и от там нова интервенция на делкото,с смяна на противотежести и прожинки я накарахме да държи 20градуса при високи обороти,а за ниските ползвахме вакумния(раздвижен),при нормалнофорсиране стига 34 градуса на 4500,а при пълно натоварване е 20 градуса-пак проблем,вакумния регулатор връща аванса чак след 6000,отново ъбгрейд-с друга пружинка го накарахме да връща на 4500-както е по книгите

            и накрая след безброй тестове се оказа че в висики обороти (над 4500) е свръх бедна,в безисходицата си реших да не слагам горивни жиглйори(тоест без тях) и се получи следното до 4500 пуши като дизел а нагоре си върви се едно не съм променял нищо,от там сваляме пак свещите и познайте БЕЛИ ТА БЕЛИ-СУПЕР БЕДНА

            та питам аз де отива туй гориво

            и моля да не развивате тъпи теории от рода ,карбовете имаха ли горните дифузйори или филтри защото пак казвам ЗА ЕДНА ГОДИНА СМЕ ПРОБВАЛИ ВСИЧКО
            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
              Вико, Иво - дайте да не правиме панаири, поне в тоя раздел
              Няма,за това първо се извинявам на всеки който съм обидил и най-вече на тия които не са виновни да ни четат простотиите и почвам да търкам.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                да поясня,на някои "разбиращи" за карбовете

                след една година ходене по мъките стигнахме до следните промени и решения

                бяха изпробвани всички видове модели карбове,36мм,40мм,вебер,марели и стигнахме до извода че най добрия вариант е вебер 36,но с много големи(разпробивани )жиглйори(180) ,горивни,тоест 1,8мм отвор на всеки цилиндър,но нещо с аванса беше зле и от там нова интервенция на делкото,с смяна на противотежести и прожинки я накарахме да държи 20градуса при високи обороти,а за ниските ползвахме вакумния(раздвижен),при нормалнофорсиране стига 34 градуса на 4500,а при пълно натоварване е 20 градуса-пак проблем,вакумния регулатор връща аванса чак след 6000,отново ъбгрейд-с друга пружинка го накарахме да връща на 4500-както е по книгите

                и накрая след безброй тестове се оказа че в висики обороти (над 4500) е свръх бедна,в безисходицата си реших да не слагам горивни жиглйори(тоест без тях) и се получи следното до 4500 пуши като дизел а нагоре си върви се едно не съм променял нищо,от там сваляме пак свещите и познайте БЕЛИ ТА БЕЛИ-СУПЕР БЕДНА

                та питам аз де отива туй гориво

                и моля да не развивате тъпи теории от рода ,карбовете имаха ли горните дифузйори или филтри защото пак казвам ЗА ЕДНА ГОДИНА СМЕ ПРОБВАЛИ ВСИЧКО
                Добре!Сещам се за една простотия от времето на списанието "Направи си сам" или руския му еквивалент.Там имаше подобен проблем с изплюване на горивото и го бяха решили с едно удължение на входното отверстие.Просто бяха сложили една тръба със същия диаметър,както входното отверстие.Идеята беше,горивото,което се изхвърля назад,да се засмуква наново и даже имаше и формула за дължината на тръбата,но и по-дълга не пречи.Пробвахме го на един Иж-спорт и имаше резултат.Максималните му обороти се вдигнаха чувствително и двигателя стана по-еластичен.Не знам,дали сте го пробвали,но е идея!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #53
                  Някой да има тунинг .BIN файла за 16V да го пробвам. То вече няма смисъл някой да го продава

                  Comment


                  • #54
                    ко речи ? не разбирам
                    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                    Comment


                    • #55
                      Става въпрос за чип,виж Лисан,даже Дригата може да ти направи.
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                      Alfa Romeo 33

                      Comment


                      • #56
                        Kакво да му направи
                        Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                        Comment


                        • #57
                          Ласан няма програматор за 27С512 за да ми го направи, а няма и файла дето се записва в него. Така, че той отпада. Питам за някой който го има, аз имам възможност да го прочета и презапиша

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                            Ласан няма програматор за 27С512 за да ми го направи, а няма и файла дето се записва в него. Така, че той отпада. Питам за някой който го има, аз имам възможност да го прочета и презапиша
                            Опитай,пак!!!!!!!!!!!!!!

                            Програматор и празни е-проми имаме,тъй ,че ..........
                            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                              Опитай,пак!!!!!!!!!!!!!!

                              Програматор и празни е-проми имаме,тъй ,че ..........
                              Е, добре де, оборудвали сте се, не знаех. Извинявам се.

                              Comment

                              Working...
                              X